Реклама будує бренди

Реклама будує бренди

28.10.2023
427
  Реклама – це інформація, адресована широкому колу осіб, яка розповсюджується різними способами із застосуванням різних засобів з метою залучення уваги до об'єкта рекламування. Реклама підтримує інтерес до продукту і забезпечує його просування на ринку.
  Саме слово "реклама" походить від латинського "reclamare" – викрикувати. Професія рекламіста – одна з найдавніших. Політична реклама зародилася ще в античності: на статуях правителів і полководців висікалися хвалебні написи. На торгових площах глашатаї викрикували різні тексти, що розповідали про переваги того чи іншого товару. Таким чином глашатаїв можна назвати "прабатьками" сучасних менеджерів з реклами.
  Сучасна реклама в тому вигляді, в якому ми її знаємо, бере початок від винаходу Гуттенбергом друкарського верстата. Черговий поштовх до розвитку реклами – поява фотографії. Реальне зображення стало незаперечним доказом переваг і плюсів просування об'єкта. У XX столітті реклама стала справді масовою: з'явилися нові технології у справі організації та просування реклами, а сам маркетинг став не тільки прикладною, але й науковою дисципліною. У сучасному світі реклама – професійно організована і максимально ефективна галузь торгівлі та маркетингу.
  23 жовтня в Україні відзначається професійне свято працівників реклами, рекламодавців, маркетологів та PR-фахівців.
  Працівники відділу документів з економічних, технічних, природничих та сільськогосподарських наук підготували книжково-ілюстративну виставку "Реклама будує бренди". Історії успіху відомих брендів, прийоми, основи, принципи реклами, міфи про неї – про все це йдеться у книгах і статтях з періодичних видань, які є у фондах бібліотеки.

  Список літератури

  1. Балабанова Л. В. Рекламний менеджмент : підруч. для вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і управління, Каф. маркетинг. менеджменту, Шк. маркетинг. менеджменту. – Київ : Центр учбової літератури, 2013. – 391 с.
  2. Бейлі Саймон. Міфи про брендинг : бренд – це всього лише логотип та інші поширені непорозуміння / Саймон Бейлі, Енді Мілліґан ; [пер. з англ. Я. Машико]. – Харків : Фабула, 2020. – 255 с.
  3. Владимирська Г. О. Реклама : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – Київ : Кондор, 2006. – 332 с. : іл. – Бібліогр.: с. 330–332.
  4. Годін С. Пурпурова корова! Як створити незабутній продукт / Сет Годін ; пер. з англ. Зорина Карабліна. – Київ : Наш формат, 2018. – 162, [1] с.
  5. Джефкінс Ф. Реклама = Advertising : практ. посіб. : пер. з 4-го англ. вид. / Ф. Джефкінс ; ред. і доп. Д. Ядіна ; пер. О. О. Чистякова. – Київ : Знання України, 2001. – 455 с.
  6. Кампрад І. Історія ІКЕА. Бренд, що закохав у себе світ / Інгвар Кампрад, Бертіл Торекул ; [пер. з англ. О. Кацанівська]. – Київ : Наш формат, 2018. – 308 с.
  7. Муті І. Брендинг за 60 хвилин / Ідріс Муті ; [пер. з англ. О. Чупа]. – Харків : Ранок : Фабула, 2019. – 255 с.
  8. Ньюмеєр М. Zag : [найкращий посіб. із брендингу] / Марті Ньюмеєр ; [пер.з англ. Юлії Кузьменко]. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2017. – 191 с.
  9. Огілві Д. Про рекламу / Девід Оґілві ; [пер. з англ. Д. Шостака]. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2023. – 236, [2] с.
  10. Паундстоун В. 9,99. Міф про чесну ціну / Вільям Паундстоун ; пер. з англ. Дмитро Кожедуб. – Київ : Наш формат, 2019. – 344 с.
  11. Сазерленд Р. Алхімія: як народжуються шалені ідеї / Рорі Сазерленд ; пер. з англ. Антоніна Ящук. – Київ : Наш формат, 2019. – 359, [3] с.
  12. Філановський О. Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх / Олексій Філановський. – Київ : Наш формат, 2019. – 173 с.
  13. Шарп Б. Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи / Байрон Шарп за участю науковців Інституту Еренберга-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська. – 2-ге вид. – Київ : Наш формат, 2020. – 232, [1] с.
  14. Бучинська О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. – 2018. – № 5. – С. 47–64.
  15. Дибчук Л. В. Система бренд-маркетингових комунікацій у просуванні брендів торговельних підприємств / Л. В. Дибчук, К. А. Добровольська // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. – 2018. – № 1 (9). – С. 100–108.
  16. Мельничук Я. В. Реклама в економіці / Я. В. Мельничук, В. М. Пилявець // Вісник. – 2017. – № 2. – С. 52–53.
  17. Оліфіренко Л. Сучасні тенденції та перспективи розвитку медійного рекламного ринку України / Лілія Оліфіренко, Марія Письменюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2018. – № 4. – С. 77–90.
  18. Пилипенко В. Об'єднуємось: як ком'юніті-маркетинг може збільшити довіру до вашого бізнесу / Вікторія Пилипенко // Маркетинг в Українi. – 2020. – № 5. – С. 11–13.
  19. Соломянюк Н. М. Феномен маніпулятивного впливу реклами : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності / Н. М. Соломянюк, Л. В. Опульська // Формування ринкових відносин в Україні. – 2018. – № 6. – С. 53–58.
  20. Тараненко С. М. Недобросовісна реклама чи особливості торгових звичаїв у конкуренції: теоретичні та практичні аспекти / С. М. Тараненко // Вестник патентного поверенного. – 2017. – № 2. – С. 17–20.
  21. Хобта С. Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України / Світлана Хобта // Маркетинг в Українi. – 2018. – № 4. – С. 42–46.
 

 
Повернутись
Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється