Успіх у бізнесі: від плану до дії

Успіх у бізнесі: від плану до дії

14.03.2024
297
  Мрія людини про багатство стара як світ. Більшість людей на Землі прагне cтати заможними. Але як саме досягти високого рівня забезпеченості, як примножити свої статки? У пошуках відповідей на ці запитання багато хто починає думати про відкриття власного бізнесу.
  За визначенням Вікіпедії бізнес (англ. business – справа, робота, заняття) – підприємницька, комерційна чи будь-яка інша діяльність, що не суперечить закону і спрямована на отримання прибутку.
  Для відкриття власної справи недостатньо мати мрію. Потрібно розробити бізнес-ідею – потужний інструмент для створення нових можливостей та вирішення проблем. Бізнес-ідея – це творчий задум, який може бути реалізовано у вигляді нового товару, послуги, процесу або бізнес-моделі.
  Бізнес-ідея базується на глибокому розумінні потреб ринку і має бути економічно вигідною та вирішувати проблеми або бажання потенційних клієнтів. Вона може бути основою для нового підприємства чи для розширення бізнесу. Дорожня карта для бізнес-ідеї – бізнес-план. Вибір перспективної бізнес-ідеї, розробка бізнес-плану й запуск бізнесу вимагають великої кількості зусиль, часу та ресурсів. Як розробляються бізнес-плани, як вибудовуються стосунки з партнерами, як створюється успішний бізнес – на ці запитання можна знайти відповіді, ознайомившись з виданнями, представленими на книжковій виставці "Успіх у бізнесі: від плану до дії", підготовленій працівниками відділу документів з економічних, технічних, природничих та економічних наук Чернігівської ОУНБ імені Софії та Олександра Русових.
  Досвід успішних бізнесменів – таких як Джо Фостер (співзасновник "Reebok"), Коносуке Мацушита (засновник "Panasonik"), Бет Комсток (директорка "Nike") та інших, історії успіху видатних українських бізнесменів ХIХ століття, історії сучасного українського підприємництва – це безцінний скарб, який містять видання, представлені на виставці, і який може стати у пригоді нашим користувачам для втілення ідей про відкриття власної справи.

  Список літератури

  1. Авраамов П. Стратегія Ґо: давня гра й сучасний бізнес, або Як перемогти в конкурентній боротьбі / Павло Авраамов ; [пер. з рос. О. Кожушко]. – Харків : Фабула, 2019. – 418, [1] с.
  2. Белскі С. Плутанина посередині. Як пройти найважчий і найважливіший етап розвитку вашого бізнесу / Скотт Белскі ; з англ. пер.: Олексій Пелипенко і Дарія Цепкова. – Київ : ArtHuss, 2020. – 431 с.
  3. Берг Б. Віддавати, щоб отримувати : маленька історія про велику бізнес-ідею / Берг Боб, Манн Джон Девід ; [пер. з англ. М. Смагіної]. – Київ : КМ-БУКС, 2018. – 133 с.
  4. Браун Д. Мистецтво бізнес-війни : уроки минулих конфліктів для підприємців і лідерів / Девід Браун ; пер. з англ. Роман Клочко. – Київ : Лабораторія, 2021. – 316 с.
  5. Вассерман Н. Дилеми засновника бізнесу. Як попередити помилки й уникнути їх під час створення стартапу / Ноам Вассерман ; [пер. з англ. А. Клімової]. – Харків : Vivat, 2017. – 479 с.
  6. Велч Д. Сам собі МВА : про бізнес без цензури / Джек Велч і Сьюзі Велч ; пер. з англ. Оксана Ваф'я. – Київ : Наш формат, 2018. – 199, [1] с.
  7. Водотика Т. С. Виклик, шанс, зміна. Історія українського підприємництва / Тетяна Водотика. – Київ : Yakaboo Publishing, 2023. – 237, [1] с.
  8. Водотика Т. С. Історії успіху. Видатні українські бізнесмени XIX ст. / Тетяна Водотика. – Харків : Фоліо, 2020. – 234, [1] с.
  9. Гелловей С. Велика четвірка. Прихована ДНК Amazon, Apple, Facebook і Google / Скотт Гелловей ; [пер. з англ. М. Смагіної]. – Київ : КМ-БУКС, 2019. – 295 с.
  10. Гільбо К. Пасивний заробіток. Як перетворити ідею на гроші за 27 днів / Кріс Гільбо ; пер. з англ. Олександра Асташова. – 3-тє вид. – Київ : Наш формат, 2022. – 236, [1] с.
  11. Горовіц Б. Безжальна правда про нещадний бізнес. Розбудова бізнесу в умовах невизначеності / Бен Горовіц ; пер. з англ. Олена Замойська. – 4-те вид. – Київ : Наш формат, 2017. – 239 с.
  12. Гуцал О. Якщо стрибнули, то гребіть : як народити і зростити бізнес, який сподобається вашим онукам / Ольга Гуцал. – Київ : Корпоративні медіа. Вейсберг і партнери, 2020. – 156 с.
  13. Джонсон Ч. Японське економічне диво. Як професійна влада та бізнес збудували провідну економіку світу / Чалмерс Джонсон ; пер. з англ. Роман Клочко. – 2-ге вид. – Київ : Наш формат, 2023. – 451, [2] с.
  14. Діксіт А. Мистецтво стратегії. Посібник з теорії гри в житті та бізнесі / Авінаш К. Діксіт, Баррі Дж. Нейлбафф ; з англ. пер. Анастасія Богоніс. – Львів : Видавництво Старого Лева, 2019. – 602 с.
  15. Комсток Б. Вперед за мрією. Сміливість, креативність і сила змін / Бет Комсток і Тал Раз ; [пер. з англ. Наталії Палій] = Imagine It Forward: Courage, Creativity, and the Power of Change / Beth Comstock, Tahl Raz. – Київ : Yakaboo Publishing, 2019. – 446 с.
  16. Криворучко С. В. Успіх в бізнесі. Від нуля до мільйонів / С. В. Криворучко. – Київ : ЛАТ & К, 2018. – 463 с.
  17. Кусумано М. Стратегії геніїв : п'ять найважливіших уроків від Білла Ґейтса, Енді Ґроува та Стіва Джобса / Майкл А. Кусумано і Девід Б. Йоффі ; [пер. з англ. С. Новікової]. – 2-ге вид. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2018. – 256 с.
  18. Мацушіта К. Шлях / Коносуке Мацушіта ; з англ. пер. Павло Мигаль. – Львів : Видавництво Старого Лева, 2019. – 273 с.
  19. Меєр Е. Культурна карта : бар'єри міжкультурного спілкування в бізнесі / Ерін Меєр ; пер. з англ. Ольга Дубчак. – Київ : Наш формат, 2020. – 217, [1] с.
  20. Мілютіна К. Л. Психологія сучасного бізнесу : навч. посіб. / К. Л. Мілютіна, А. Ю. Трофімов ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Ф-т психології. – Київ : Ліра-К, 2020. – 167, [1] с.
  21. Остервальдер А. Створюємо бізнес-модель : новаторські ідеї для всіх і кожного / Александер Остервальдер, Ів Піньє ; пер. з англ. Роман Корнута. – Київ : Наш формат, 2017. – 284, [1] с.
  22. Провост Ф. Data Science для бізнесу. Як збирати, аналізувати і використовувати дані / Фостер Провост і Том Фоусетт ; пер. з англ. Анастасія Дудченко. – Київ : Наш формат, 2019. – 396, [1] с.
  23. Румельт Р. Гарна стратегія. Погана стратегія. У чому різниця і чому це важливо / Річард Румельт ; [пер. з англ. Т. Мухамедшинова]. – Харків : Фабула, 2019. – 323 с.
  24. Саттон Р. Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі / Роберт Саттон, Хаггі Рао ; пер. з англ. Олександр Лотоцький. – Київ : Наш формат, 2020. – 411, [1] с.
  25. Сила HR. Як досягати цілей бізнесу / [уклад.]: Оксана Шахова, Валерія Самойлова. – Харків : Vivat, 2022. – 398 с.
  26. Сміт Д. Думати, як підприємець / Деніел Сміт ; [пер. з англ. Наталія Лавська]. – Київ : КМ-БУКС, 2022. – 222 с.
  27. Стоян Т. А. Діловий етикет: моральні цінності і культура поведінки бізнесмена : навч. посіб. / Т. А. Стоян ; Київ. екон. ін-т менеджменту. – Київ : ЦНЛ, 2004. – 231 с.
  28. Томчук Д. Тут клює. Відверті історії українського бізнесмена / Дмитро Томчук. – Київ : Наш формат, 2019. – 383 с.
  29. Фостер Джо. Шлях майстра. Історія британської сімейної фірми, що стала світовим брендом : [Reebok] / Джо Фостер ; пер. з англ. Олександра Асташова. – Київ : Наш формат, 2022. – 242, [2] с.
  30. Шмідт Е. Як працює Google / Шмідт Ерік, Розенберг Джонатан ; [пер. з англ. Ю. Гордієнка]. – Київ : КМ-БУКС, 2022. – 375 с.
 

 
Повернутись
Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється