"У бізнесі є два види діяльності, і лише два. Ви виробляєте товар або ви продаєте товар. А ніхто не зможе виробляти товар, якщо не зуміє продати хоча б себе як того, хто здатен створити щось, що можуть продати інші. Тож насправді в бізнесі існує лише основний вид діяльності – продавати", – так зазначив митець, математик, освітянин та підприємець Рассел Фольц-Сміт.
Щоб вижити, кожна компанія у світі має розумітися на продажах. Про різні аспекти продажів написано тисячі книжок, невеличку частину яких має у своєму фонді відділ документів з економічних, технічних, природничих та сільськогосподарських наук Чернігівської ОУНБ імені Софії та Олександра Русових. На виставці "Мистецтво торгівлі", підготовленій працівниками відділу, представлені книги, в яких описані ази більш успішних продажів, кращого маркетингу та найму працівників. Як шукати клієнтів, як завойовувати ринок, збільшити фінансування – на ці запитання можна знайти відповіді, звернувшись до пропонованих видань.
1. Аун М. Це ж клієнт, дурнику! : 34 корисні поради клієнтоорієнтованому бізнесмену / Майкл Аун ; [пер. з англ. Т. Тухамедшина]. – Харків : Ранок : Фабула, 2019. – 239 с.
2. Батирєв М. 45 татуювань продавана : правила для тих, хто продає і керує продажами / Максим Батирєв (Комбат) ; [пер. укр. О. Кожушко]. – Харків : Фабула, 2017. – 328, [1] с.
3. Бер Д. Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів / Джей Бер ; [пер. з англ. М. Хандога]. – Харків : Фабула, 2019. – 239 с.
4. Берг Н. Amazon і майбутнє електронної торгівлі. Корпоративна еволюція найбільшої у світі клієнтоорієнтованої компанії / Наталі Берг, Мія Найтс ; [ пер. з англ. Олександра Оржицького]. – Харків : Vivat, 2023. – 461, [2] с.
5. Блаунт Д. Продано! Перемови, укладання угод і отримання "так" / Джеб Блаунт ; [пер. з англ. Анни Цвіри]. – Харків : Vivat, 2023. – 351, [2] с.
6. Геммонд Р. Мистецтво роздрібної торгівлі : передові ідеї та стратегії від найуспішніших торгових компаній світу / Річард Геммонд ; [пер. з англ. Р. Ладохіної]. – Київ : КМ-БУКС, 2019. – 414, [1] с.
7. Волтон С. Історія Walmart. Зроблено в Америці / Сем Волтон, Джон Г'юї ; пер. з англ. Валерія Глінка. – Київ : Наш формат, 2020. – 283, [1] с.
8. Голмс Ч. Ідеальна машина продажів : 12 перевірених стратегій ефективності бізнесу / Чет Голмс ; [пер. з англ. І. Семенюк]. – Харків : Фабула, 2019. – 285 с.
9. Діксон М. Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не "впарювати" / Метью Діксон і Брент Адамсон ; пер. з англ. Дмитро Кожедуб. – Київ : Наш формат, 2018. – 236, [1] c.
10. Маркус С. Магазин моєї мрії : мемуари / Стенлі Маркус ; [пер. з англ. Вікторія Луненко]. – Харків : Фабула, 2019. – 324, [1] с.
11. Озер Л. Мистецтво комерції. Як краще розуміти своїх клієнтів і розвивати продажі завдяки інтеграції економіки і комерції / Л. Озер ; пер. з фр. В. К. Лукін. – Дніпропетровськ : Баланс Бізнес Букс, 2008. – 130 с.
12. Паундстоун В. 9,99. Міф про чесну ціну / Вільям Паундстоун ; пер. з англ. Дмитро Кожедуб. – Київ : Наш формат, 2019. – 344 с.
13. Педроса Л. Гнучкі бренди : ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйте на ринку / Луїс Педроса ; [пер. з англ. А. Кучма]. – Київ : Yakaboo Publishing, 2021. – 266, [4] c.
14. Райт К. Побудування бренду : не мовчіть у галасливому світі / Кей Райт ; [пер. з англ. Н. Савчук]. – Харків : Віват, 2023. – 298, [2] с.
15. Рекгем Н. Техніка продажу SPIN. Як не проґавити великого клієнта / Ніл Рекгем ; пер. з англ. Олександр Лотоцький. – Київ : Наш формат, 2019. – 247 с.
16. Шварцфарб А. Продавай більше і швидше. Стратегія крутого стартапу / Амос Шварцфарб ; [ пер. з англ. Дар'ї Петрушенко]. – Харків : Vivat, 2022. – 236, [3] с.
17. Яннаріно Е. Інструкція ефективного продажника. Мистецтво завершувати угоди / Ентоні Яннаріно ; пер. з англ. Валерія Глінка. – Київ : Наш формат, 2020. – 188, [3] с.