НАУКОВА бібліотека Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка

НАУКОВА бібліотека Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка

   
  Навчальний посібник знайомить майбутніх учителів із основними правилами сучасного етикету. Сформульовані вони дохідливо, чітко й лаконічно. Читачі мають можливість познайомитися з історією виникнення й розвитку етикету, починаючи із зародження народних звичаїв, традицій та ритуалів. Культурологічний матеріал (прислів’я, приказки, афоризми, а також приклади життєвих ситуацій, в які потрапляли видатні люди) ілюструє та доповнює правила етикету. Подаються основні відмінності в етикеті різних народів. Практикум, вікторина, тести дають можливість перевірити знання правил етикету, виробити основні уміння щодо їх застосування.
  Для студентів вищих педагогічних закладів освіти І – IV рівня, а також педагогів, учителів, вихователів.
   
  Монографія присвячена дослідженню історії кооперативного руху Північного Лівобережжя України в період непу (20-ті роки ХХ ст.), галузевій структурі кооперативного сектора економіки регіону, розширенню споживчої кооперативної мережі, особливостям розвитку сільськогосподарської кооперації, фінансовому становищу кредитних кооперативних об'єднань та робітничій і кустарно-промисловій кооперації. Особлива увага звертається на стан наукової розробки проблеми та її джерельну базу. Досліджені невиробничі форми кооперативних відносин.
  Розрахована на науковців, викладачів, членів кооперативних товариств, широке коло читачів.
   
  На конкретному, пов'язаному з природними явищами і діяльністю людини матеріалі, задачах і малюнках, що супроводжують посібник, учні вчаться і виховуються в дусі шанобливого ставлення до природи, людини та її творчості.
   
  На багатому джерельному матеріалі грунтовно розкривається життєвий шлях, педагогічна діяльність, творчість і педагогічна концепція Софії Федорівни Русової (1856–1940) – однієї з найуславленіших дочок України.
  Книга адресується вчителям, студентам і викладачам педагогічних навчальних закладів, науковцям у галузі теорії і історії педагогіки, працівникам дошкільних дитячих закладів, інститутів підвищення кваліфікації та перепідготовки вчителів, іншим освітянам, усім, хто цікавиться історією і сучасністю освіти, школи й педагогіки.
   
  Є книжки, які повинні бути у кожної людини, тим більше у вихователя, педагога.
  Одна з таких книжок – "Правила хорошого тону". До неї треба звертатися частіше. І не тільки для того, щоб читати, але й щоб доповнювати її, адже ніяка книжка не може охопити всіх життєвих ситуацій.
  Перша збірка правил поведінки "Дисципліна клерикаліс" була написана іспанцем Петрусом Альфонсом у 1204 р., остання – у Вас в руках; і вона буде останньою до того часу, доки Ви будете працювати над нею, виховувати і себе, і своїх учнів.
  Не слід намагатися прочитати всю книгу одразу, навпаки, читати її треба поступово.
  У цій книжці можна /і треба!/ робити помітки, поправки, доповнення, адже етикет змінюється. Таким чином ви станете співавторами цієї роботи, залучите до неї своїх учнів.
   
  Видання містить науково-методичні рекомендації з підготовки магістрантів для проходження психолого-педагогічної практики. Для студентів вищих  навчальних закладів за фахом "Психологія".
   
  У монографії розглянуто філософські, психологічні, дидактичні та методичні проблеми вивчення літератури у взаємозв'язках із різними видами мистецтв. Обґрунтовано методологічні та концептуальні засади інтеграції мистецьких знань, створено методичну систему сприймання літератури у взаємозв'язках із різними видами образотворчості в старших класах загальноосвітньої школи; виявлено особливості трансформації літературних образів у конгеніальні суміжних мистецтв; відкрито нові напрями під час вивчення літератури з різними видами мистецтв у контексті української і світової культур. Пропонуються моделі комплексної взаємодії мистецтв у процесі вивчення української літератури.
  Для науковців, викладачів і студентів гуманітарних факультетів та вчителів української літератури різних типів шкіл.
   
  У збірці наукових статей представлені матеріали, апробовані на III Міжвузівському культурологічному семінарі "Некласична філософія моралі, мистецтва і культури" (Чернігів, ЧДГГУ, 9-10 червня 2003 р.). У статтях аналізується співвідношення класичного і некласичного в культурі, як на рівні методологічних принципів і підходів, так і на рівні дослідження окремих артефактів і художніх систем. Розглядаються естетичні аспекти українознавства, проблеми сучасної етнокультурології та культурологічної регіоніки. Низка статей присвячена питанням розвитку філософії освіти у методологічному та світоглядно-культурологічному контекстах.
   
  Проблема підвищення рівня усвідомленого засвоєння учнями навчального матеріалу з фізики. В умовах профільного навчання зростає роль практичної спрямованості навчання фізики та постає проблема підвищення, яке б уможливлювало подальше його застосування на практиці (наприклад, при ознайомленні з новим обладнанням, при освоєнні нових технологій). Застосування набутих знань у нових (змінених) ситуаціях є найвищим рівнем засвоєння навчального матеріалу [1, с. 119]. Тому вчитель повинен будувати процес навчання фізики так, щоб учні мали змогу набувати певний досвід застосування отриманих ними знань і вмінь для розв'язування конкретних практичних проблем.
   
  Новое направление в педагогике – медиаобразование – становится неотъемлемой частью современного образования, так как оно помогает решать много задач. Оно необходимо, чтобы научить студента ориентироваться в информационном пространстве – находить и передавать нужные данные, анализировать их, отделять истинное от ложного, отличать миф от реальности, понимать природу манипуляций,  осмысливать и формулировать свои мироощущения.
Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється