24.03.2016
1062

  24 березня в медіа-центрі "Моє місто" відбулася прес-конференція "Реформування територіальних органів юстиції та системи надання безоплатної правової допомоги, вдосконалення системи он-лайн послуг".
  Захід організовано громадською організацією Український освітній центр реформ у співпраці із Міністерством юстиції України в рамках інформаційної кампанії "Електронне урядування спрощує спілкування", яка здійснюється за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках проекту "Справедливе правосуддя".
  З чернігівськими журналістами спілкувалися в.о. начальника Головного територіального управління юстиції в Чернігівській області В’ячеслав Хардіков, директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Ірина Протченко, керівник Центру правової інформації на базі Чернігівської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. В.Г. Короленка Вікторія Примак.
  За словами В’ячеслава Хардікова, відповідно до плану реформування Мін’юсту буде ліквідовано майже 600 районних управлінь юстиції радянського зразка. Замість них передбачається створити Бюро правової допомоги. Загалом – понад 400 таких Бюро по всій Україні. Там наші громадяни зможуть отримати безкоштовні консультації фахівців, а також скористатися різноманітними електронними сервісами Міністерства юстиції України (приміром, отримати витяги з державних реєстрів, подати заяву на реєстрацію шлюбу тощо).
  Такі установи в нашому регіоні, як і по всій Україні, запрацюють вже з 1 липня 2016 року. Вони будуть утворені в кожному районі як відокремлені підрозділи місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
  Реформуванню органів юстиції сприяє і створення центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Вони покликані захищати права малозабезпечених громадян, інвалідів, переселенців, дітей-сиріт та інших вразливих категорій, повідомила журналістам директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернігівській області Ірина Протченко. Таким чином, реформа територіальних органів юстиції є логічним етапом децентралізації послуг Міністерства юстиції України з одночасним розширенням доступу до безоплатної правової допомоги та підвищенням її якості, – підсумовує Ірина Протченко.
  В’ячеслав Хардіков зауважив: "Наша мета – створити найбільш сприятливі альтернативні способи обслуговування громадян. Сучасна молодь не хоче стояти в чергах, бути залежними від того чи іншого чиновника, наша система має відповідати цим запитам. Водночас ми розуміємо, що не всі готові обслуговуватися он-лайн, переважно це люди старшого віку, для них залишається і система особистих звернень. Кожен громадянин може обирати таку систему доступу до державних послуг, яка для нього найкраща".
  "Запит на таку інформацію в нашому суспільстві дуже великий" – відзначила Вікторія Примак – керівник Центру правової інформації (ЦПІ), що діє на базі Чернігівської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. В.Г. Короленка. "Саме тому у жовтні 2010 року був створений цей Центр. У відкритому доступі для читачів є 3,5 тис. документів правового характеру: нормативно-правові акти (кодекси, закони, постанови), наукові коментарі, розпорядження Чернігівської ОДА, довідкова, учбова література, 50 назв періодичних видань. Центр активно співпрацює з Головним територіальним управлінням юстиції в Чернігівській області, Юридичною клінікою Чернігівського технологічного університету, ГО "МАRТ", Чернігівським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги. В ЦПІ діє Пункт доступу громадян до офіційної інформації органів державної влади, де користувачі можуть самостійно або за допомогою бібліотекаря отримати інформацію на сайтах Верховної Ради, Президента України та інших офіційних веб-сайтах.
  Вікторія Примак розповіла, що кожного 2-го та 4-го четверга місяця спеціалісти Головного територіального управління юстиції, Центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та студенти-волонтери Юридичної клініки ЧДТУ, державний нотаріус надають юридичну допомогу всім зацікавленим громадянам. З 2014 року на базі ЦПІ почав діяти дистанційний консультативний пункт, де жителі віддалених районів отримують безкоштовну юридичну допомогу по Skype. Юридичною допомогою вже скористалися понад 1000 громадян.

2 1
Повернутись
Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється