Національний університет "КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ"

Національний університет "КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ"

   
  У брошурі "Путівник по судовій системі: Судова система України у запитаннях та відповідях" подано інформацію про те, як побудована і діє в Україні судова система, розкривається механізм реалізації конституційного права громадян України на звернення до суду для захисту своїх прав і свобод, подається опис основних способів здійснення цього права.
  Брошура стане у нагоді не лише громадянам та представникам інститутів громадянського суспільства, але і представникам органів влади.
   
  The Guide on Court Performance Studies for Civil Society Organizations is intended to be useful for evil society organizations, courts, bar, media, and any other organizations interested in promoting dialog between courts and public to support judicial reform and improvements in court operations, help judicial system become more transparent effective, and accessible to public.
   
  Європейська компанія (яка відома за своєю латинською назвою 'Societas Europaea') – це нова форма юридичної особи, що дозволяє вести бізнес на території Європейського Союзу, застосовуючи єдині правила та уніфіковану систему менеджменту, яка стала реальністю з 8 жовтня 2004 року. Ця книга аналізує правову базу, процедуру заснування, шляхи створення, вимоги щодо залучення працівників та ролі Європейської компанії, висвітлюючи її історію за понад 30 років та її майбутні перспективи. Чітка структура виокремлює цю книгу як легкий у застосуванні посібник для юристів, що мають практику, та студентів.
   
  Ця брошура фінансована Європейським Союзом і Радою Європи. Видання здійснене в рамках спільної програми Європейського Союзу та Ради Європи "Боротьба з жорстоким поводженням і безкарністю". Автор є довгостроковим консультантом спільної програми.
  Погляди, висловлені у цій публікації, належать автору, і Рада Європи або Європейський Союз, або ж установи, у яких він працює, не несуть за них ніякої відповідальності. Вони не мають сприйматися як такі, що офіційно тлумачать згадані тут юридичні інструменти з обов'язковим дотриманням цього тлумачення Державами-членами, органами, заснованими Статутом Ради Європи, або ж будь-яким органом, створеним на виконання Європейської конвенції про захист прав людини та основних свобод.
   
  Ця книга фінансована Європейським Союзом і Радою Європи. Видання здійснене в рамках спільної програми Європейського Союзу та Ради Європи "Боротьба з жорстоким поводженням і безкарністю". Автор є довгостроковим консультантом спільної програми.
  Погляди, висловлені у цій публікації, належать автору, і Рада Європи або Європейський Союз, або ж установи, у яких він працює, не несуть за них ніякої відповідальності. Вони не мають сприйматися як такі, що офіційно тлумачать згадані тут юридичні інструменти з обов'язковим дотриманням цього тлумачення Державами-членами, органами, заснованими Статутом Ради Європи, або ж будь-яким органом, створеним на виконання Європейської конвенції про захист прав людини та основних свобод.
   
  У монографії аналізуються результати дослідження процесу переходу української молоді від освіти до праці, зокрема, розглянуто основні характеристики системи освіти, поширеність здобутих молодими людьми освітніх кваліфікацій, особливості реалізації освітнього потенціалу на ринку праці, визначено класовий статус молоді на ринку праці на ранніх етапах трудової кар'єри та його соціальні детермінанти, розглянуто низку питань, пов'язаних з нерівністю у сфері освіти та міжгенераційною освітньою мобільністю української молоді. Текст монографії ґрунтується на емпіричних даних опитувань української молоді "Перехід від освіти до праці", проведених Київським міжнародним інститутом соціології на замовлення Європейської освітньої фундації та Світового банку за методологією міжнародного проекту "Порівняльний аналіз переходу від освіти до праці в Європі" (Comparative Analysis of Transitions from Education to Work in Europe, CATEWE).
  Монографія розрахована на науковців, викладачів, студентів, які опановують соціологію, а також на усіх, зацікавлених проблематикою процесів здобуття освіти та виходу молоді на ринок праці.
   
  Жизнь человека – это небольшое звено в нашей истории. Порой на примере жизни одного человека можно проследить целую историческую эпоху.
  Жизнь каждого человека в нашем обществе, особенно если он занимает активную жизненную позицию, сложна и многогранна. А если он к тому же ещё и директор или руководитель крупного производственного коллектива – это вдвойне особенно сложно. Потому что от него самого, от стиля его руководства зависят судьбы десятков тысяч человек, условия их труда, жизни и быта.
  В стране десятки тысяч директоров. Однако не все имеют одинаковые результаты от своей деятельности. Это зависит от характера, отношения к работе, профессиональной подготовки, умения сконцентрироваться на главном направлении, сплотить своих подчиненных на выполнение задач, умения руководить и обираться с окружающими его людьми.
  Практика показывает, что чем лучше директор сумел организовать работу своего предприятия, тем сложнее становится его жизнь, ибо совершенству нет предела.
   
  У книжці викладено принципи складання і застосування тестів під час конкурсних випробувань абітурієнтів при вступі до Національного університету "Києво-Могилянська академія" в 1992–2009 pp. та еволюцію тестової технології в процедурі конкурсного відбору серед абітурієнтів НаУКМА, яка увібрала в себе світовий досвід і практичні напрацювання, наведено дані досліджень. Ефективність застосування інтегрованого тесту НаУКМА в конкурсному відборі студентів підтверджена успішним становленням та розвитком університету, визнаністю рівня підготовки фахівців на ринку праці.
  Книга буде цікавою освітянам, майбутнім абітурієнтам, їхнім батькам та всім, хто цікавиться тестовими технологіями.
   
  The internationally recognized Bangalore principles state that, ''public confidence in the judicial system and in the moral authority and integrity of the judiciary is of the utmost importance in a modern democratic society." This means that courts need public trust.
  Especially important in winning such trust is judicial independence and impartiality, avoidance of conflict of interests, deciding cases exclusively on the basis of law, and the principles of openness and equality of all persons before the law. Judges have restrictions regarding additional or part-time work and they have a special status in the form of authority to act on behalf of the government when administering justice.
Court employees are called to assist judges in exercising this authority and thus have a higher responsibility in the light of the special status and the nature of judicial work. Each employee of any court of any level or jurisdiction should be aware of and accept such responsibility. The most effective way to achieve this is to develop and adopt rules of conduct, while ensuring their unified interpretation and application.
    
  У міжнародно визнаних Бангалорських принципах поведінки суддів проголошено, що: "довіра громадськості до судової системи, до морального авторитету та чесності судової влади займає першочергове місце в сучасному демократичному суспільстві" Це означає, що суди потребують довіри громадян.
  Особливо важливими для здобуття довіри є незалежність та неупередженість суддів, відсутність конфлікту інтересів, вирішення справ виключно на підставі законів, за принципами гласності та рівності всіх осіб перед законом. Судді мають обмеження щодо сумісності діяльності й особливий статус у формі повноважень діяти від імені держави у відправленні правосуддя.
  Апарат суду покликаний допомогти суддям здійснювати ці повноваження і, отже, має підвищену відповідальність з огляду на особливий статус і природу діяльності судді. Така відповідальність має бути усвідомлена і прийнята кожним працівником суду будь-якого рівня та юрисдикції. Найефективніший спосіб досягти цього – це виробити і прийняти правила корпоративної поведінки, а також забезпечити їх однакове тлумачення та застосування.
   
  Ця книга Йозефа А. Шумпетера належить до найвидатніших праць з економічної теорії й за своїм значенням стоїть поруч з основними працями Адама Сміта, Карла Маркса, Леона Вальраса, Альфреда Маршала, Леона Кейнса. Переклад українською мовою зроблений уперше, хоча книга була видана 100 років тому й написана переважно в період викладацької діяльності Йозефа А. Шумпетера в Чернівецькому університеті. Фундаментальні методологічні відкриття, зроблені в ній, набули особливої актуальності сьогодні, коли всі розвинуті країни фактично вибудовують свою стратегію економічного розвитку за шумпетерівськими рецептами. Без ознайомлення з цією класичною працею важко адекватно зрозуміти сутність і механізми інноваційної моделі економічного зростання, цілі, зміст та інструменти політики формування знаннєвої економіки. Багато в чому ця книга дає ключі до розуміння глибинної природи сучасної фінансово-економічної кризи.
   
  Ця публікація профінансована Європейським Союзом і Радою Європи. Видання здійснено в рамках спільної програми Європейського Союзу та Ради Європи "Боротьба з жорстоким поводженням і безкарністю". Автор є довгостроковим консультантом спільної програми.
  Погляди, висловлені у цій доповіді, належать авторові, і Рада Європи або Європейський Союз чи ж установи, у яких він працює, жодним чином за них не відповідають. їх не треба сприймати як такі, що офіційно тлумачать згадані тут юридичні інструменти з обов'язковим дотриманням цього тлумачення державами-членами, органами, заснованими Статутом Ради Європи, або ж будь-яким органом, створеним на виконання Європейської конвенції про захист прав людини та основних свобод.
   
  Монографія "Герменевтика стилю" належить до царини філософської герменевтики. Обґрунтовуючи свій концепт, С. Квіт використовує поняття герменевтичного феномену, залучає есеїстичну й феноменологічну традиції, починаючи від греків і завершуючи класиками постмодернізму, включно з Платоном, Аристотелем, М. Аврелієм, І. Лойолою, М. Монтенем, Б. Паскалем, Г. Сковородою, Ф. Шлайєрмахером, В. Дільтаєм, М. Гайдеґґером, Г- Ґ. Ґадамером, Д. Чижевським, М. Фуко, Ж. Деррідою. На це видання вплинули студії автора в Українському Вільному Університеті (Мюнхен) та Кельнському університеті. Книжкою можуть послуговуватися дослідники, студенти гуманітарних і соціальних спеціальностей, всі, кого цікавить герменевтична проблематика.
   
  Призначення цього посібника – сприяти тому, щоб судді, прокурори та адвокати враховували вимоги Європейської конвенції з прав людини (надалі – Європейська конвенція) та, зокрема, практику Європейського суду з прав людини (надалі – Європейський суд) при тлумаченні й застосуванні норм кримінально-процесуальних кодексів та інших законодавчих актів, які стосуються сфери кримінального судочинства. З цією метою наводяться витяги з ключових рішень Європейського суду та колишньої Європейської комісії з прав людини (надалі – Європейська комісія) в яких викладено рішення щодо заяв про порушення однієї чи декількох норм Європейської конвенції в процесі провадження слідства, висунення обвинувачення або судового розгляду справ про інкриміновані злочини, а також у межах апеляційного чи іншого провадження, що має стосунок до кримінального процесу.
   
  Посібник складається з 14 розділів та бібліографії. В ньому подано розмаїту інформацію про кіномистецтво Франції, Німеччини, США, Великобританії, Данії, Швеції, Італії, Іспанії, Японії, Польщі, Чехії, Угорщини, СРСР та України, проаналізовано вершинні його твори і охарактеризовано найважливіші напрямки мистецтва кіно, що складають цілісну картину здобутків наймолодшого з мистецтв, історія якого нараховує усього 115 років. У вступному розділі дано найзагальніші відомості про феномен кіно, його специфіку і природу, основні теоретичні напрацювання в цій галузі. У підсумках – окреслено загальну ситуацію в кіно початку XXI століття.
Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється