САПРИКІН Олександр Анатолійович

САПРИКІН Олександр Анатолійович

  У підручнику розглянуто діяльність сучасних інформаційних агентств у контексті стану та проблем їх ринку – газет, журналів, телебачення й радіомовлення, а також інтернет-видань, які набули значного впливу.

  Ретельно розглянуто шлях розвитку інформагентств: від винаходу Ш. Гаваса й до сьогодення; досліджено ринок інфомаційних агентств як потужний елемент глобалізації й інформаційної експансії.

  У підручнику проаналізовано деякі теорії та концепції засобів масової інформації, зокрема інформагентств.

  Для студентів, викладачів, фахівців у галузі засобів масової інформації.
Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється