ГЕРАСИМЕНКО Микола Михайлович

ГЕРАСИМЕНКО Микола Михайлович

63.3(4УКР)6 / 9(С2)
Г 61
  Голодомор 1932–1933 років в Україні як злочин геноциду згідно з міжнародним правом [Текст] / [кол. авт.: М. Антонович та ін. ; наук. ред. В. Василенко, М. Антонович]. – Вид. 4-те, допов. – Київ : Києво-Могилянська академія, 2016. – 369 с. : карти. – Укр., англ.

  У спільному проекті кафедри міжнародного права і Центру міжнародного захисту прав людини Національного університету "Києво-Могилянська академія" зібрано наукові праці українською та англійською мовами викладачів і студентів НауКМА, а також американських правників – дослідників Голодомору 1932-1933 років в Україні. Монографія є узагальненням досліджень, які здійснювалися кафедрою міжнародного права в рамках постійно діючого щорічного наукового семінару "Голодомор в Україні у світлі Закону "Про Голодомор 1932-1933 років в Україні" і міжнародного права", що відбувався під час Днів науки НауКМА упродовж 2007–2012 років.
  Розглядаються складні правові аспекти Голодомору 1932-1933 років в Україні, а саме: методологія його правової оцінки, історико-правовий аспект Голодомору, питання правової кваліфікації Голодомору як геноциду, визначення суб'єктів злочину та потерпілих від нього, а також відповідальності за Голодомор 1932–1933 pp. Окремий розділ присвячений аналізу Голодомору в ширшому контексті радянського геноциду проти української нації.
  Монографія розрахована на широке коло читачів - науковців, викладачів університетів та вчителів шкіл, аспірантів, студентів і всіх, хто цікавиться питаннями історичної пам'яті та подоланням спадщини радянського минулого.

 

94(477)
Г 61
  Голод чи голодомор [Текст] : [кн. пам'яті] / [Виконком Конотоп. міськради]. – Суми : Медіа Інформ, 2008. – 31 с. : іл. кольор. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM).

  З'явилась ранкова зоря. Перші промінчики сонця пестили віти дерев, прослизнули в кімнату, ніби видивляючись, що за господарі тут живуть і чим займаються?
  Село наче вимерло... від невпинної тиші паморочиться голова. В хатині на печі щось заворушилось і знову затихло. Опухлі з голоду діти весь час сплять, бо немає вже сил ні встати, ні бавитись, ні допомагати батькам по господарству. Найстарша дитина – Ганнуся – вже доросла, їй вже 14 років, вона працює в колгоспі комірником, тому, ледь переставляючи ноги, поспішає на роботу, адже вона – годувальниця, їй не можна не піти на роботу, бо помруть з голоду брати та сестри і хвора матуся. Кожного дня вона приносить додому жменьку зерна або насіння, чого пощастить. Лише одну маленьку жменьку, більше не можна, бо, якщо побачать, або дізнаються... навіть на мить, важко уявити, що буде з бідолашною.

63.3(4УКР)6 / 9(С2)
К 95
Кучерук, О.
  Симон Петлюра, 1879–1926 [Текст] / О. Кучерук ; Укр. ін-т нац. пам'яті, Музей Укр. Нар. Республіки. – Київ : Задруга, 2009. – 15 с. : іл. – До 130-ліття з дня народження.

  Видання присвячене 130-літтю від дня народження Голови Директорії і Головного Отамана Війська Української Народної Республіки Симона Петлюри, містить унікальні документи і матеріали, що переважно висвітлюють життєвий шлях національного героя на тлі боротьби українського народу за державну самостійність у період Української революції 1917–1921 pp.

63.3(4УКР)6 / 9(С2)
В 48
  Володимир Винниченко: сторінки державно-політичної діяльності [Текст] / [Олександр Кучерук та ін.] ; Укр. ін-т нац. пам`яті, Музей Укр. Нар. Республіки. – Київ : Грета , 2010. – [14] с. : іл.

  У виданні, присвяченому 130-літтю від дня народження Голови першого українського уряду – Генерального Секретаріату, Голови Директорії, лідера УСДРП В. Винниченка, подано унікальні документи і матеріали, що висвітлюють життєвий шлях політика і митця на тлі боротьби українського народу за державну самостійність у період Української революції 1917–1920 pp.

66.3(4УКР) / 32С
З-41
  Збірка практик – переможців конкурсу "Кращі практики місцевого самоврядування" 2014 року [Текст] / [І. А. Абрам'юк, М. М. Юрченко] ; Рада Європи [та ін.]. – Київ : К. І. С., 2015. – 110 с. : іл.

  У збірці наведено описи кращих практик органів місцевого самоврядування – переможців чергового (третього) конкурсу "Кращі практики місцевого самоврядування", який у 2014 році вперше було проведено під егідою Мінрегіону України. Як і попередні два конкурси, цей конкурс базувався на методології Ради Європи.
  Збірку розраховано на фахівців сфери місцевого самоврядування та державного управління, експертів, науково-педагогічних працівників і всіх, хто цікавиться питаннями розвитку місцевого самоврядування.

94(477)
Г 37
Герасименко, Олена.
  Майдан після Майдану [Текст] / Олена Герасименко. – Київ : ВІПОЛ, 2016. – 135 с. : фот. кольор.

  Написати цю книгу мене надихнуло сором'язливе замовчування подій на Майдані Незалежності після Революції Гідності. Тим більш, що все частіше можна почути, що Революція ще не закінчилася, вона продовжується. Для багатьох учасників тих подій ще тоді, в лютому 2014 року, було це зрозуміло. Але довелося вибирати: або воювати, або тиснути на владу. Частина активістів залишилася на Майдані. Не всі їх розуміли, багато образливих слів доводилося вислуховувати. Ціле спекотне літо майданівці намагалися контролювати владу, підштовхувати її до реальних дій та проведення реформ.
  Однак встояти проти "системи" Майдан не зміг. Тому Революцію ще не закінчено і ми повинні завершити розпочату справу.

  Чернігівській ОУНБ ім. В. Г. Короленка подаровано два примірники книги.

74.200.5 / 371.01
З-41
  Збірка методичних рекомендацій до відзначення пам'ятних дат у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / Укр. ін-т нац. пам'яті ; упоряд. : Г. Байкєніч, О. Охрімчук. – Дніпро : Ліра, 2017. – 200 с. : іл., табл.

  Видання містить методичні рекомендації, інформаційні, візуальні та довідкові матеріали, розроблені Українським інститутом національної пам'яті до використання у навчально-виховному процесі. Матеріали присвячено відзначенню пам'ятних дат та ювілеїв видатних осіб історії України, вшануванню борців за незалежність України у XX столітті, жертв тоталітарних режимів.
  Збірка може стати у нагоді вчителям і викладачам загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладів; науковцям, працівникам обласних, районних, міських державних адміністрацій, Інститутів післядипломної педагогічної освіти, фахівцям національно-патріотичного виховання.

63.3(4УКР)4 / 9(С2)
С 20
Саричев, В'ячеслав.
  Три століття козацького флоту [Текст] = Three centuries of the Kozak fleet / В'ячеслав Саричев; [англ. пер. Г. Остапенко] ; Нац. заповідник "Хортиця", Благод. фонд "Хортиця". – Запоріжжя : Кераміст, 2015. – 136 с. : іл. – укр., англ.

  Історію Запорозького козацтва неможливо відокремити від морських походів та битв, через що вона одночасно є історією Запорозького козацького флоту. За його допомогою з кінця XV до кінця XVIII ст. у Чорноморському регіоні козацтво вирішувало історичні завдання протистояння і взаємодії західної та східної цивілізацій та захисту українського народу від знищення. З огляду на це автор вважає штучним зведення історії легендарних козацьких суден чайок та козацьких морських походів лише до XVI-XVII ст. Доки на півдні України, на перетині напрямків експансії Речі Посполитої, Османської та Російської імперій, існувало козацтво, його флот залишався суттєвим чинником геополітичних перетворень у Північному Причорномор'ї та Приазов'ї.
  Книга розрахована на всіх, хто цікавиться історією Запорозького козацтва та України.

94(477)
Б 87
Брехуненко, Віктор.
  Війна за свідомість: російські міфи про Україну та її минуле [Текст] / Віктор Брехуненко. – Київ : ВІПОЛ, 2017. – 279 с. : іл.

  У книзі за допомогою наукових аргументів спростовуються ключові російські міфи про Україну та українську історію. Проаналізовано ідеологічну спрямованість кожного міфу, історичне підґрунтя російських спекуляцій, обґрунтовано підстави заперечення спотворених образів нашого минулого, цілеспрямовано нав'язуваних Москвою ось уже протягом кількох століть. У тих випадках, коли сучасний міф має довгу історію, простежено еволюцію його змісту.
  Для всіх, хто цікавиться історією України та українсько-російських стосунків.

94(477)
Г 85
Грінченко, Борис Дмитрович.
  Діалоги про українську національну справу [Текст] / Б. Грінченко – М. Драгоманов ; [упоряд. А. Жуковський] ; НАН України, Ін-т укр. археографії. – Київ : [б. в.], 1994. - 284, [2] c. – (Джерела з історії суспільно-політичного руху в Україні 19 – поч. 20 ст. ; вип. 1).

  У книзі вперше в повному обсязі подаються листи двох видатних культурно-освітніх діячів України другої половини XIX – початку XX ст. М. Драгоманова та Б. Грінченка, в яких в полемічній формі розкриваються їх погляди нарізні проблеми українського національно-культурного відродження того часу. В них читач знайде багато цінних думок, які мають важливе значення і для сучасних процесів розбудови української державності.
  Для науковців, студентів та широкого загалу читачів, що цікавляться історичною долею свого народу.

94(477)
Г 55
Глузман, Семен Фишелевич.
  Рисунки по памяти, или воспоминания отсидента [Текст] / Семён Глузман. – Изд. 2-е, испр. и доп. – Киев : Горобец, 2016. – 528, [1] c. : ил.

  Книга содержит воспоминания известного украинского диссидента Семена Глузмана и тексты, написанные им в заключении. Не претендуя на хронологическую точность, автор погружает читателя в субъективный человеческий мир эпохи тоталитаризма, рисует портреты встретившихся ему людей, горькие и радостные ситуации. Иван Свитлычный, Васыль Стус, Сергей Ковалёв, Валерий Марченко и многие другие в этой книге предстают не героями или мучениками, а обыкновенными людьми, имевшими несчастье родиться и жить в стране тоталитарной лжи. Людьми, имевшими мужество сопротивляться злу.
  Это книга свидетельств о нашем недавнем прошлом.

63.3(4УКР)6 / 9(С2)
Г 61
  Голодомор не зламав, 1932–1933 [Текст] / [Укр. ін-т нац. пам'яті, Нац. музей "Меморіал жертв голодомору", Громад. ком. із вшанування пам'яті жертв Голодомору-геноциду '32-33 років ; вступ. ст. В. В'ятрович]. – [Б. м. : б. в.], [2016]. – 32, [1] с. : фот.

  "Україну можемо втратити!" – писав переляканий Сталін влітку 1932 року. Він боявся втратити Україну як ресурс, без якого побудова могутньої індустріальної імперії, здатної завоювати світ, залишалася б тільки мрією.
  Щоб не втратити, він вирішив стратити Україну. Стратити як уособлення всього, що ненавидів диктатор – свободи, самодостатності, культурної унікальності.

63.3(4УКР)6 / 9(С2)
У 45
  Україна у Другій світовій війні [Текст] : до 70-річчя Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні / Український інститут національної пам'яті. – Київ : [б. в.], 2015. – 27 с. – (Пам'ятаємо. Перемагаємо).

  Українці в Другій світовій війні. Факти, цифри, особи. Складна картина світового протистояння на нашій землі та українці на всіх фронтах глобального конфлікту.

63.3(4УКР) / 9(С2)
Н 37
  Наш Крим: неросійські історії українського острова [Текст] : [зб. ст. / Укр. ін-т нац. пам'яті ; упоряд., вступ. ст., іл. С. Громенко, авт. кол.: Я. Антонюк та ін.]. – Київ : К. І. С., 2016. – 313, [1] с. : іл.

  Міф про Крим як про "ісконно русскую землю", що "завжди належала Росії" став наріжним каменем пропагандистської кампанії Москви як у переддень анексії півострова, так і сьогодні – задля виправдання своїх дій. Пропонований вашій увазі збірник української історичної публіцистики підважує тези російської пропаганди. Автори цієї книги, відомі науковці та публіцисти, не ставлять за мету замінити російський історичний міф іншим – українським чи кримськотатарським, – а прагнуть показати минуле півострова у всій його складності та різноманітності. Матеріали охоплюють період від становлення Кримського ханства і до відновлення української незалежності у 1991 році.
  Для істориків, політологів, журналістів та всіх, кому не байдуже минуле і майбутнє Криму.

63.3(4УКР)6 / 9(С2)
К 35
Кентій, Анатолій.
  Радянські партизани, 1941–1944: світло й тіні [Текст] / А. Кентій. – Київ : Наталія Брехуненко, 2010. – 78, [1] с. : іл.

  У книзі в науково-популярному форматі простежується зародження, перебіг та ідеологічна функція радянського партизанського руху на окупованій німцями території України. На підставі раніше незнаних та недоступних документів, зокрема й німецьких, а також спогадів учасників війни висвітлюється бойова діяльність радянських партизанів, стосунки з українським населенням та Москвою, їхня двоїста роль в трагічній для України Другій світовій війні. Показано взаємовідносини радянських партизанів з ОУН та УПА, "темні" прояви повсякдення партизанського руху – мародерство, насильство, пограбування місцевого населення, пияцтво, сварки між командирами загонів і з'єднань тощо.
  Для науковців, викладачів і студентів, усіх тих, хто цікавиться історією України періоду Другої світової війни.

616
Б 86
Боуен, Денніс.
  Вступ до клінічної психології [Текст] : курс лекцій / Денніс Боуен ; [пер. з англ. О. Кабарчук] ; Асоц. психіатрів України. – Київ : Ганна Горобець, 2017. – 149, [2] c. : іл., табл. – (Бібліотека клінічного психолога).

  "Вступ до клінічної психології" – перекладений виклад лекцій, прочитаних американським клінічним психологом Деннісом Боуеном у 2013 році у Київській психоневрологічній лікарні ім. Павлова. Книга присвячена всебічному розгляду роботи клінічного психолога в ході обстеження та психологічного супроводу лікувального процесу. Видання містить чимало практичних вправ та конкретних порад. Особливу увагу приділено розгляду цілей, мети та ресурсів роботи клінічного психолога, наголошено на важливості побудови стосунку між психологом та пацієнтом в річищі теорії та практики клієнтоцентрованої терапії Карла Роджерса. Детально розглянуто процес інтерв'ювання та комунікації між психологом та пацієнтом, а також ефективного слухання як фундаментальної основи для діагностичної та терапевтичної роботи. Автор аналізує короткотермінову терапію, фокусовану на вирішенні проблемі, подає короткий опис теоретичних основ поведінкової, когнітивної та когнітивно-поведінкової терапії; розповідає про переваги системної сімейної терапії, а також обґрунтовує важливість психотерапевничної супервізії. Окремий розділ присвячено розгляду інтеграції християнства та психології в історичному та сучасному часовому розрізі. Важливими є і детальні описи та стенограми застосування КПТ при роботі з депресією, панічним розладом, фобіями тощо.
  Для фахівців сфери охорони психічного здоров'я, зокрема психіатрів, психотерапевтів, психологів, соціальних працівників, медичних сестер, а також студентів цих спеціальностей.

63.3(4УКР) / 9(С2)
Б 87
  "Братня" навала. Війни Росії проти України XII–XXI ст. [Текст] / Віктор Брехуненко [та ін.]. – Київ : [б. в.], 2016. – 246, [1] : фот.

  У книзі в науково-популярному форматі розглядаються численні російсько-українські війни включно з Вітчизняною війною українців за незалежність, яка розпочалася зі вторгнення російських окупантів в Україну в лютому 2014 р. Простежено, що коріння цих війн сягають XII ст. Показано, що саме війни як втілення постійних агресивних планів Московії / Росії заволодіти українськими землями визначали головну вісь російсько-українських стосунків. Описано мотиви, визрівання та хронологію війн, перебіг військових дій, наслідки війн та їхній вплив на українську перспективу. Вітчизняна війна, яку Україні доводиться вести з 2014 p., розглядається на тлі перегуків між путінською агресією та московськими стратегіями війн проти України XV-XX ст.
  Для всіх, хто цікавиться історією українсько-російських стосунків та історією України загалом.

821(477)
Н 56
Нестеренко, Петро Андрійович.
  І повернувся білим журавлем. [Текст] : худож.-док. повість / Петро Нестеренко. – Суми : Мрія-1, 2017. – 156, [1] c. : іл.

  Повість присвячена уродженцеві Сумщини, Герою України Сергію Табалі. Активний учасник Революції Гідності на Майдані в Києві, неоголошеної українсько-російської війни на сході України, боєць 5-го окремого батальйону Добровольчого Українського корпусу "Правий сектор" загинув смертю хоробрих 6 листопада 2014 року, тримаючи оборону з звідусіль обстрілюваної вежі Донецького аеропорту. Автор прагне розкрити витоки становлення наймолодшого кіборга, активну життєву позицію патріота, націоналіста, безстрашного бійця, який віддав життя за свободу та незалежність України і став символом мужності, братерства та самопожертви в ім'я майбутнього своєї Батьківщини.

94(477)
Г 82
Грибовський, Владислав Володимирович.
  Як Росія Крим поневолила [Текст] / Владислав Грибовський. – Київ : ПП Наталія Брехуненко, 2009. – 62, [1] с. : іл. – (Московська "благодать").

  У книзі в науково-популярному стилі розповідається про специфіку російської експансії на Крим. Розглянуто процес проникнення Російської імперії в Північне Причорномор'я, встановлення її зверхності над Кримом, технологія ліквідації Кримського ханства як державного утворення та наслідки завоювання Криму. Простежено особливості української колонізації теренів Кримського ханства та роль українських козаків у військових діях Росії в Криму 1771–1883 років.
  Для всіх, хто цікавиться історією України та Східної Європи.

    

  В цій книзі автор аналізує причини поразок патріотичних сил після відновлення незалежності в 1991 р. та розглядає дії влади, які поставили Україну в ряд найбідніших, найкорумпованіших, найвідсталіших держав Світу. Приведені особливості України, без врахування яких годі сподіватися на успіх в справі зміцнення духовного, економічного, політичного стану нації та підняття рівня життя народу.
  Розкриті перспективи українського народу в разі перемоги й поразки національних сил на виборах 2019 року.

37
К 58
Кожевніков, Валентин.
  Дітям України правдиву національну освіту [Текст] / Валентин Кожевніков. – Київ : Юстон, 2017. – 56 с.

  Сфера виховання й освіти в кожній самостійній державі є найважливішою, бо саме від неї залежить все інше: політика, економіка, виробництво, культура. А для українського народу, який відновив свою незалежність після майже 800 років бездержавності, вона є визначальною. Допоки не відновимо українські національні цінності: давню народну мову, правдиву історію, стародавні звичаї, обряди та взагалі притаманну нам культуру й не налагодимо національну освіту й виховання, доти не матимемо ані розвиненої економіки, ані сучасного виробництва, ані пристойного рівня життя. Сьогодні денаціоналізовані депутати ВР, міністри, президенти, якщо не виконують завдання спецслужб інших держав, то зайняті самозбагаченням, а не вирішенням проблем народу, який їх обрав. Тому українська інтелігенція разом з націоналістичними партіями та організаціями самі (всупереч бажанням влади) мають докладати всіх зусиль, аби змінити ситуацію у сфері виховання й освіти на краще.

Чернігівській ОУНБ ім. В. Г. Короленка подаровано два примірники книги.

323
К 58
Кожевніков, Валентин.
  Українські національні цінності й українська інтелігенція [Текст] / Валентин Кожевніков. – Київ : Панмедія, 2016. – 39 с. – (Інтелігенція).

  Товариство народів Землі ще не розробило правил мирного співіснування. Тому йде непримирима боротьба націй. Ті з них, які збережуть свої національні цінності: мову, історію, культуру, національну ідею, менталітет будуть жити далі, а ті, що втратять їх, зійдуть з політичної арени і стануть гноєм для живлення сильніших або підступних націй. Охоронцем національних цінностей має бути влада та національна інтелігенція. Влада в незалежній Україні ще жодного дня не була українською, тож чекати від неї захисту нашого народу не приходиться. А оскільки інтелігенція в Україні впродовж 350 років свідомо знищувалася московськими окупантами, то надто мало наш народ має охоронців національних цінностей. Тож через просвітництво піднімаймо нову інтелігенцію. Надія тільки на неї. Читайте і дійте!

63.3(4УКР)6 / 9(С2)
М 92
Мухіна, Марина.
  Упокорення голодом [Текст] : зб. документів / Марина Мухіна ; АН України, Археограф. комісія, Ін-т укр. археографії. – Київ : [б. в.], 1993. – 309, [3] c. : іл. – (Джерела з новітньої історії україни).

  Збірник знайомить із джерелами з історії голодомору 1932-1933 pp., які зберігаються за межами України. Основу видання складають матеріали, зібрані Комісією конгресу США та Міжнародною комісією з розслідування голоду 1932-1933 pp. в Україні, а також колекція Наукового товариства ім. Шевченка (Нью-Йорк).
  Історикам, викладачам, краєзнавцям, всім, хто цікавиться вітчизняною історією.

63.3(0)62 / 9(И)7
В 42
  Війна і міф. Невідома Друга світова, 1939-1945 [Текст] / [авт. кол.: І. Бігун [та ін.] ; Укр. ін-т нац. пам'яті. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2016. – 269, [1] с. : іл.

  Як з'являються міфи? А головне – чому з'являються міфи? І чи можна щось із тими міфами зробити? І чи треба?
  Якщо ви тримаєте цю книжку в руках, значить, якесь із цих питань вас турбує або принаймні цікавить. А значить, відповідь на останнє запитання ми вже маємо: про історичні міфи говорити треба. Бо вони і цікавлять, і хвилюють: якою насправді є наша історія?!
  Відповіді на решту запитань не будуть такими короткими.

Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється