01.05.2014
303

  30 квітня в Ніжинському училищі ім. Марії Заньковецької пройшов тренінг для майбутніх бібліотекарів "Орієнтація для клієнта". Під керівництвом тренера Чернігівського РТЦ Сльозки Олени студенти ознайомлювались з "Золотими правилами" основ поведінки при обслуговуванні. Працювали в групах над основними принципами ефективної комунікації, визначались з основними цінностями клієнтів та розробляли алгоритм обслуговування клієнтів. Як підсумок визначали індикатори оцінки задоволенності клієнтів від обслуговування в бібліотеці.

IMG_5205 63545d397d362170c4ca4231cf6421c3 44a3603fb30006bd653f522cc86f56ae cecaf7c62a90874707c7e2f4efb550dd
Повернутись
Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється