30.05.2017
1287

  30 травня бібліотекарі відділів обслуговування зібрались, щоб обговорити сервісність послуг бібліотеки. Намагались сформувати спільне сервіс-бачення, адже на сьогодні сервіс дуже важливий для розвитку бібліотек, бібліотекарі мають не лише надавати послуги, а й перевищувати очікування користувачів.
  Разом з Оленою Сльозкою бібліотекарі розглядали складові сервісу: фізичну, атмосферну, технічну, функціональну, операційну. Команда активно працювала над складовими досвіду у обслуговуванні, таких як гостинність, зустріч, пристосування певних послуг до побажань користувача, перевищення їх очікувань.
  Бібліотекарі аналізували складові сервісу та розглянули які компоненти страждають найбільше. Бібліотекарі визнали, що потрібно змінюватись, оскільки турбота про клієнтський досвід одна із складових успішності бібліотеки.

result_DSC00683 result_DSC00688 result_DSC00685
result_DSC00672 result_DSC00703 result_DSC00680
result_DSC00691 result_DSC00702 result_DSC00698
Повернутись
Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється