12.06.2018
1791

  IMG_0641 Бурхливий час, коли економіка набирає обертів, вимагає енергійних і багатогранних професій. До таких належить одна з найбільш високооплачуваних та складних спеціальностей – менеджмент. У перекладі з англійської слово "manager" означає – керівник, завідувач, директор, управлінець. Наприкінці ХІХ століття в США став застосовуватися зовсім новий підхід до системи ефективного управління підприємством і ролі менеджера в цій системі. Наука "Менеджмент" оповідала про досягнення поставлених цілей за рахунок взаємодії чотирьох дій: планування, організації, мотивації та контролю. Американець Тейлор першим виступив з доповіддю про те, як організувати роботу виробництва, сполучаючи технічний прогрес, наукові методи управління та фізичної праці.
  Менеджер – висококваліфікований спеціаліст з організації управління і одна з найбільш популярних професій на сьогоднішній день. Це професіонал найвищої кваліфікації в сфері управління економікою, що відмінно розбирається в правових і господарських справах, здатний знаходити стратегічно точні управлінські рішення в найскладніших обставинах. Особистість менеджера – це головний фактор забезпечення ефективного розвитку фірми.
  Працівниками відділу документів з економічної, технічної, природничої та сільськогосподарської літератури була підготовлена книжково-ілюстративна виставка "Професія-менеджер". На виставці представлені монографії, посібники з менеджменту, історії успіху видатних компаній. Окрему увагу приділено новим надходженням книг до бібліотеки за темою виставки.
  Література:
  1. Адізес І. Ідеальний керівник: чому ви не можете стати ним, і що робити з цього приводу. Нова парадигма менеджменту [Текст] / Іцхак Адізес ; пер. з англ. Софії Опацької. - Київ : Києво-Могилянська академія, 2006. - 265 с.
  2. Алькема В. Г. Бізнес-освіта в Україні [Текст] : монографія / В. Г. Алькема, Т. В. Шахматова. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 251 с.
  3. Гейтс Б. Бизнес со скоростью мысли [Текст] / Б. Гейтс ; при участии К. Хемингуэя. - Москва : Эксмо, 2006. - 477 с.
  4. Джей Р. Энциклопедия менеджера. Алгоритмы эффективной работы [Текст] / Р. Джей, Р. Темплар ; пер. с англ. В. Ионова, А. Лисицыной. - Москва : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 675 с.
  5. Джейкобс Ч. С. Нейроменеджмент [Текст] : почему не работает мотивация методом кнута и пряника / Чарльз С. Джейкобс ; [пер. с англ. И. Коберник]. - Киев : Companion Group, 2011. - 207 с.
  6. Карлгаард Р. Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній [Текст] / Річ Карлгаард ; пер. з англ. Олена Любенко ; передм. Тома Пітерза ; післямова Клейтона М. Крістенсена. - Київ : Книголав, 2017. - 329 с.
  7. Кім В. Ч. Стратегія блакитного океану [Текст] : як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції / В. Чан Кім, Рене Моборн ; [пер. з англ. Ігоря Андрушенка]. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2016. - 382, [1] с.
  8. Коллінз Д. Величні за власним вибором [Текст] : невідомість, безлад та успіх - чому деякі процвітають усупереч всьму / Джим Коллінз, Мортен Т. Хансен ; пер. Владлена Заборова. - 3-тє вид. - Київ : Наш формат, 2017. - 361 с.
  9. Коллінз Д. Від хорошого до величного [Текст] : чому одні компанії прориваються, а інші - ні / Джим Коллінз ; переклала з англ. Оксана Савчин. - Київ : Наш формат, 2017. - 364, [1] с.
  10. Остервальдер А. Створюємо бізнес-модель [Текст] : новаторські ідеї для всіх і кожного / Александер Остервальдер, Ів Піньє ; пер. з англ. Роман Корнута. - Київ : Наш формат, 2017. - 284, [1] с.
  11. Пекар В. О. Різнобарвний менеджмент [Текст] : еволюція мислення, лідерства та керування / Валерій Пекар. - Київ : Довженко Букс, 2017. - 190, [1] с.
  12. Пеппер Д. Что действительно важно: служение, лидерство, люди и ценности [Текст] / Джон Пеппер ; [пер. с англ.: М. А. Сторчевого, Я. В. Томары]. - Санкт-Петербург : Высшая школа менеджмента : Издательский дом Санкт-Петербургского университета, 2010. - 375 с.
  13. Управленческий консультант [Текст] : настол. кн. рук. / Консалтинговая компания "Супремум" [и др.]. - Киев : БУК, 2005. - 381,[1] с.
  14. Медведев В. Система "Предложений по улучшению" [Текст] / В. Медведев // Менеджер по персоналу. - 2017. - № 4. - С. 46-52.
  15. Дворська С. О. Проблеми та бар'єри спілкування у діяльності менеджера [Текст] / С. О. Дворська // Вісник. - 2015. - № 2. - С. 34-35.
  16. Малышева И. Как вызвать желание учиться? [Текст] / И. Малышева // Менеджер по персоналу. - 2017. - № 6. - С. 34-45.
  17. Петруха Т. Мотивация и управление персоналом на примере Inter Continental Kyiv [Текст] / Т. Петруха // Компаньон. - 2016. - № 4. - С. 48-49.

Повернутись
Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється