LingUA: і малювали, і мовлення розвивали, і секрети пізнавали

LingUA: і малювали, і мовлення розвивали, і секрети пізнавали

19.09.2021
319

  19 вересня в читальній залі Чернігівської ОУНБ ім. В. Г. Короленка відбулося чергове заняття української мовної студії ораторського мистецтва LingUA під керівництвом нашої незмінної наставниці і неповторної філологині – вчительки української мови й літератури ЗОШ № 28 Ольги Петренко.
  Цього разу студійці виконували вправу для розвитку моторики пальців рук (потрібно було взяти в кожну руку по маленькому аркушику паперу, зіжмакати їх (кожен окремо), а потім знову ж таки однією рукою без допомоги другої розправити); ознайомлювалися з секретами графології; розфарбовували дитячі розмальовки, роблячи з літа… осінь, а потім складали за ними цікаві розповіді; займалися гімнастикою для мозку та перевіряли себе на предмет кольорознавства.
  Чи знаєте ви такі незвичні кольори, як палевий або юхтовий, крицевий чи бразолійний, миртовий або кармазиновий? Чим не вправа для мозку: порахувати до двадцяти, паралельно називаючи кольори (наприклад, один – червоний, два – синій, три – жовтий і далі, не повторюючись), а потім – навпаки? Скажете: "Таким займаються в дитячому садку"? Можливо. Але такий стереотип сформувався тому, що ми звикли ставити собі надскладні завдання. А для того, щоб оволодіти ораторським мистецтвом, потрібно починати з простого. Адже тут головне – пригадування, відновлення. Людина сприймає світ усіма органами чуття. Навіть підпис, почерк відіграють неабияку роль у розпізнаванні того, як людина себе презентує і якою вона є насправді.
  Під час заняття студійці з пані Ольгою також згадали про старі записники. Їх, як з'ясувалося, викидати не можна, оскільки там не тільки може бути корисна інформація, а й з часом за призабутими записами можна проаналізувати, якою людина була і якою стала, як змінювався її почерк, як формулювалися думки тощо.
  Усе це говорить про особливості світосприйняття, вказує на зв'язок між теперішнім і майбутнім, на життєву організацію, розкриває наші творчі здібності, життєву позицію, а іноді навіть сигналізує про зміни у стані здоров'я.
  Далі буде ще цікавіше. Уже на наступному занятті (26 вересня об 11.00.), кожен учасник продемонструє моновиставу (для цього потрібно вивчити уривок із прозового твору та зіграти його на сцені), прочитає поетичні рядки, на які його надихнула та сама дитяча розмальовка "з літа – осінь". А головне – буде можливість поговорити про культуру мовлення.
  Чекаємо на вас, шановні користувачі! Приєднатися до нас можна незалежно від того, чи відвідували ви студію раніше, чи ні. Ми завжди раді вас бачити! У нас цікаво!

Повернутись
Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється