Загальнобібліотечні заходи   >   Бібліотека
<<< Повернутись
Переглядів: 82

28.07.2020

  Як наші слова впливають на долю дітей


  7 Усі батьки хочуть, щоб їхні діти були здоровими, розумними та успішними. Але якщо прислухатися до нашого спілкування з малюками, часто можна почути фрази, які зовсім не сприяють успіхам дитини, а навпаки – завдають їй глибоких ран.
  Не розуміючи наслідків своїх слів, саме найрідніші люди виховують закомплексовану й невпевнену в собі особистість. Тож нам потрібно бути дуже уважними до того, що ми говоримо своїм дітям.
  "У нашому спілкуванні з дитиною та у стосунках з нею має значення те, що ми говоримо, і те, чого не говоримо, те, що робимо свідомо, і те, що робимо несвідомо. Наш зв'язок неперервний, у нього немає кнопки "вимкн.": одного разу виникнувши, він не припиняється ніколи, приносячи страждання або радість", – говорять А. Панарезе і Р. Кавалло – автори книги "Не програмуйте дитину: як наші слова впливають на долю дітей".
  "Будь гарною дівчинкою...
  Не шуми, ти всім заважаєш!
  Не смійся так голосно! Не реви, хороші дівчатка так не поводяться!
  Грайся тихіше.
  Ти що, дурненька?! Хіба можна так шуміти?
  Ти погана дівчинка! Ось виростеш..."
  Ось виросту, дорогі батьки, і у мене будуть комплекс неповноцінності, море страхів, я не віритиму в себе та щосили намагатимуся не показувати своїх емоцій на людях... Дорогі батьки, поясніть мені, будь ласка, як не плакати, як не сміятися голосно...і я не буду цього робити...
  Дорогі батьки, будьте опорою своїм дітям. Не намагайтеся зробити їх іншими. Любіть їх – і вони будуть щасливі.
  Якщо ви зацікавлені в тому, щоб дитина виросла успішною, впевненою в собі та емоційно стійкою, намагайтеся спілкуватися з нею на рівних – поважаючи її як особистість.
 

  Список літератури


  Віннікот Д. В. Маленькі діти та їх матері [Текст] / Дональд Вудс Віннікот. – Київ : Сварог, 2020. – 115 с. – Бібліогр.: с. 110–111.

  Дюмонтей-Кремер К. Між "можна" та "не можна". Як встановлювати межі для дитини [Текст] : [пер. з фр.] / Катрін Дюмонтей-Кремер. – Київ : Сварог, 2020. – 99 с.

  Кавалло Р. Не програмуйте дитину: як наші слова впливають на долю дітей [Текст] / Роберта Кавалло, Антоніо Панарезе. – Київ : Центр учбової літератури, 2020. – 159 с.

  Кволс К. Радість виховання. Як виховувати дітей без покарання [Текст] / Кетрін Кволс. – Київ : Сварог, 2020. – 222, [1] c.

  Літкотт-Гаймс Дж. Як виховати дорослого [Текст] : зламайте батьківські стереотипи та підготуйте свою дитину до успіху / Джулі Літкотт-Гаймс ; пер. с англ. Олена Замойська. – 3-тє вид. – Київ : Наш формат, 2019. – 356 с. – (Дитяча психологія).

  Максименко Д. С. Як правильно вчити дитину розмовляти [Текст] : стимулювання розвитку мовлення дітей, попередження та корегування мовленнєвих порушень, постановка мовлення у немовленнєвих дітей : практ. психологія / Д. С. Максименко. – Київ : Центр учбової літератури, 2018. – 197 с.

  Не кричіть на дітей! Як вирішувати конфлікти з дітьми та робити так, щоб вони вас слухали [Текст] / Даніеле Новара. – Київ : Сварог, 2019. – 214 с.

  Курсінка М. Ш. Виховання надзвичайної дитини [Текст] : порадник для батьків надто активних, емоційних, вразливих, чутливих і наполегливих дітей / Мері Шіді Курсінка ; пер. з англ. Ольга Синиця. – 3-тє вид. – Київ : Наш формат, 2018. – 430 с.

  Павелків Р. В. Дитяча психологія [Текст] : навч. посіб. / Р. В. Павелків, О. П. Цигипало. – Київ : Академвидав, 2008. – 431 с.

Підготувала Валентина Куценко, завідувачка відділу документів із гуманітарних наук

<<< Повернутись

© НВП "Армпроект", 2002-2020